Service Ambassadeur
Servicemonteurs zijn voor een groot gedeelte bepalend voor het succes van de organisatie. Zij laten de klant ervaren wat de organisatie onder klantgericht handelen verstaat. Bij Service College geloven we dat ieder klantcontact kansen biedt. Kansen om de relatie te versterken en om je als echte Service Professional te profileren. Dat vraagt echter om meer dan alleen technische knowhow en vakbekwaamheid.
In het Service Ambassadeur Programma ligt de focus op de rol van de Servicemonteur als professioneel ambassadeur van de organisatie. Dat begint bij bewustwording: van gedrag, communicatie en houding. Hoe je de klant tegemoet treedt, hoe je omgaat met ontevredenheid of boosheid en hoe belangrijk het is dat je je afspraken nakomt.
Inlevingsvermogen, effectieve communicatie, servicegerichtheid, sociaalvaardig; deze vaardigheden horen thuis in de gereedschapskoffer van elke servicemedewerker. Het maakt hen tot echte Service Professionals die in staat zijn om zowel bij externe klanten als interne klanten de juiste en passende beleving te verzorgen.
Het Service Ambassadeur Programma is op zichzelf staand te verzorgen en als Stap 1 van het Service Attitude Programma.
Stap 1: De dienstverlenende Service Ambassadeur
Dit programma richt zich met name op de dienstverlenende kwaliteiten van uw servicemonteur waarmee hij zich ontwikkelt tot een Service Ambassadeur van uw organisatie.
Meer weten?
Download de brochure voor meer informatie
Wij staan u graag persoonlijk te woord. Bel ons via 0418 - 84 48 30 of stuur ons uw vraag per e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.