De Backoffice Professional
Een cruciale schakel voor een optimale servicebeleving van de klant en een goed geoliede buitendienst.
Of het nu customer service, de helpdesk, de werkvoorbereiding, de planning, afdeling facturatie of verkoop binnendienst is, iedere schakel in de serviceketen draagt in belangrijke mate bij aan het behalen van het gewenste resultaat.
De uitdaging voor veel binnendienstafdelingen is om ondanks het ontbreken van face-to-face contact een optimale betrokkenheid te voelen met hun externe en interne klanten. Betrokkenheid, servicegerichtheid en inlevingsvermogen zijn essentiële gedragskenmerken voor een binnendienstmedewerker. Dit vormt de basis van waaruit professioneel klantcontact en het verzorgen van goed lopende interne processen tot stand komen. Realiseren dat men een cruciale schakel vormt in de gehele keten en daarnaar handelen maakt dat deze keten in zijn geheel krachtiger, flexibeler en efficiënter wordt.
Het Backoffice Professional Programma's van Service College is gebaseerd op een integrale aanpak afgestemd op de dagelijkse praktijk. Hierbij wordt er naast de benodigde kennis en vaardigheden in belangrijke mate aandacht besteed aan de professionele houding en instelling van de serviceprofessional in de binnendienst.
Meer weten?
Wij staan u graag persoonlijk te woord. Bel ons via 0418 - 84 48 30 of stuur ons uw vraag per e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.