Opleidingen
Service College heeft een ruim aanbod aan opleidingsprogramma's voor de veeleisende serviceorganisaties en haar professionals.

Service Professional Programma
De ideale serviceprofessional haalt het optimale rendement uit ieder bezoek.
Prijzen staan onder druk. De klanten willen meer voor minder en stellen steeds hogere eisen aan de kwaliteit van product en dienst. Goede marges zijn niet eenvoudig te realiseren. De druk op de servicemonteurs ligt hoog. Hun technisch, communicatief en commercieel functioneren kan het verschil maken tussen een positief of een negatief resultaat en het wel of niet behouden van een klant.

Back-/Frontoffice Professional Programma
Een cruciale schakel voor een optimale servicebeleving van de klant en een goed geoliede buitendienst.
Of het nu de Helpdesk, de werkvoorbereiding, de planning, afdeling facturatie of verkoop binnendienst is, iedere schakel in de serviceketen draagt in belangrijke mate bij aan het behalen van het gewenste resultaat.


Ondernemend Leiderschap
De evolutie van de servicemonteur van puur technisch naar een commerciële en resultaatgerichte serviceprofessional en de steeds sneller veranderende markt vereisen een ander soort leidinggeven.