Service Skills
De monteur met de gouden handjes verleent niet per definitie de beste service en de customer support-medewerker met sublieme computervaardigheden is niet altijd het meest klantvriendelijk. Naast vaktechnische kennis en kunde is er veel meer nodig om het optimale rendement uit ieder bezoek of gesprek te halen. De door Service College ontwikkelde opleidingsprogramma's bevatten diverse e-learningmodules waarin deze essentiële Service Skills zijn geïntegreerd.

Servicegericht
Anticiperen op klantwensen en deze vertalen in concrete acties. Doordrongen zijn van het feit dat een tevreden klant zeker nog geen loyale klant is.

Effectief telefoneren
Telefoneren, een belangrijke vorm van communicatie met heel veel impact op zeer veel processen. Is het doel van het telefoongesprek behaald en tegen welke 'prijs'?

Professionele uitstraling
Wat maakt de uitstraling die voor iedereen waarneembaar is? Hoe wordt deze non-verbale vorm van communicatie gevormd? Waar zit de bron van dit ontzettend belangrijke ingrediënt voor een optimale klantbeleving?

Ondernemerschap
De zelfstandige ondernemer in loondienst. Hij die zijn werk verricht alsof het zijn eigen bedrijf is. Iemand die voelt, denkt en handelt in het snijpunt van de drie belangen: de klant, de organisatie en zijn eigen belang. Wat levert dat op?