Omgaan met klachten of weerstand
De wereld van service en het proces van diensten verlenen aan klanten is onlosmakelijk verbonden met het fenomeen verwachtingen.
Als serviceorganisatie en als professioneel servicemedewerker is het belangrijk om te voldoen aan de verwachtingen van de klant. Wanneer dat om welke reden dan ook niet lukt is het vooraf managen van verwachtingen een logische stap die gemaakt dient te worden. Wordt deze stap niet of niet goed ingevuld dan bestaat er de mogelijkheid dat er een klacht ontstaat. Hoe ga je hiermee om?
Omgaan met klachten en/of weerstand is in een aantal van de opleidingsprogramma's van Service College een vast onderwerp dat intensief wordt behandeld en geoefend. Dat mag ook verwacht worden van een leverancier in duurzaam professioneel Servicegedrag. Per slot van rekening is het op de juiste wijze omgaan met klachten een van de krachtigste instrumenten om een loyale klantrelatie te realiseren.
Wij bezorgen de deelnemers aan onze programma's niet alleen het inzicht en bewustwording van het belang van het gedegen omgaan met klachten, ook de benodigde kennis wordt aangereikt en de vaardigheden intensief geoefend.
De e-learningmodule 'Omgaan met klachten' is een praktische theoretische ondersteuning in het proces van leren en het integreren van de benodigde kennis en vaardigheden in het dagelijks Servicegedrag.
Meer weten?
Wij staan u graag persoonlijk te woord. Bel ons via 0418 - 84 48 30 of stuur ons uw vraag per e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.